سرگرمی نمکی

سرگرمی نمکی


رفتم دکتر دستمو محکم تکون دادم!

 

گفتم: عاقای دکتر من اینجوری میکنم دستم درد میگیره!!!

 

دکتره گفت: خب اینجوری نکـــــن

 

همین دیگه… واقعا قانع شدم

 

 

      .ظهر سوار تاکسی بودم بعد راننده با ماشین پشتی دعواش 

 

 

 

شد پیاده شد گفت : من اینجا وایسادم و وای خواهم ساد!

 

 

 

طبق آخرین اخبار رسیده تمامی اساتید ادبیات به صورت دسته جمعی

 

 

 

 خودکشی کردن!!!!!!
 
امروز رفته بودم رستوران و سفارش غذا دادم.

 

نامردا اینقدر طولش دادن که وقتی غذا رو آوردن،

به یارو گفتم تو همونی نیستی که رفته بودی واسه من غذا بیاری؟


طرف گفت:آره چطور مگه.


گفتم:ماشالله چقدر بزرگ شدی؟!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
طرف تا دو چهار راه دنبالم دوید.مردم اعصاب ندارن بخدا!!

 

يه خبر خوب

سال ۱۳۹٧ تعطيلات عيد فطر ميفته شنبه و يکشنبه
۵شنبه و جمعه قبلش هم که تعطيله
ميشه ۴ روز
از طرفي ارتحال امام و ۱۵ خرداد هم سه شنبه و

 

چهارشنبه همون هفته است که دوشنبه ميشه بين تعطيلي
 با پنجشنبه و جمعه 
جمعا ۹ روز تعطيلي داريم
خواستم از الآن بگم که برنامه ريزي کنيد!!  

"که بود و چه کرد" چیست؟
 
 
 
یه بار نشد بریم تو صف عابر بانک...

.
.
.
.
.
.
.
.
کند ذهن ترین آدم خاورمیانه جلوی ما نباشه!!!
 
 
 
عملکرد چهار ساعته ما در کنکور
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ده بیست سی چل پنجاه شصت هفتاد هشتاد نود صد،

 

آش ماش بیرون باش بیسکویت بخور ساکت باش...


خب گزینه ج! ^__^

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

دختر خیال پرداز
ساعت19:23---29 دی 1394
عـــــــــــــالی بوددددددد
خوشحال میشم به وب منم سر بزنی


miss malik
ساعت17:15---22 آبان 1394
سلام
میخوای از شخصیت های مورد علاقت کد زیباساز داشته باشی و بذاریش تو وبت؟
به من سر بزن وهرکدی که میخوای با هر عکسی سفارش بده
پاسخ:سلام متاسفانه ادرس وبتون رو نذاشتید.........


رضا
ساعت15:27---4 آبان 1394
عملکردد تو حلقم

sarah
ساعت12:51---1 آبان 1394
gooooooooood

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 22 مهر 1394برچسب:, ] [ 15:45 ] [ . ]
[ ]