عکس های جلسا

عکس های جلسا

سلام امروز تصمیم گرفتم عکس های جک والسا روبذارم

امیدوارم خوشتون بیاد 

نظرم بدیدو فعلا 

خداحافظ.

 

 

1920x1280, Elsa, Frozen, Animated, Wallpaper

 

 

 

 

 
 
 


نظرات شما عزیزان:

پریسا میوساSlamdarwesh@yahoo.com
ساعت14:50---30 خرداد 1395

سلام من هم یه وینکسی ام هم یه جلسایی

عکسای جلسایی تو عالین ولی مال السا اون عکسی که رعدو برق می زنه با اونی که لباس سیاه پوشید زشته ولی من عاش اون نقره ای یه هستم



پریسا میوساSlamdarwesh@yahoo.com
ساعت14:49---30 خرداد 1395
سلام من هم یه وینکسی ام هم یه جلسایی
عکسای جلسایی تو عالین ولی مال السا اون عکسی که رعدو برق می زنه با اونی که لباس سیاه پوشید زشته ولی من عاش اون نقره ای یه هستم
پاسخ:مرسی از نظرت خوب خواستم هر جور مدلی باشه


ساناز
ساعت17:30---8 مرداد 1394
عزیزم وبت معرکس عاشقشم بازم بزار مرسی عزیزم

شبنم
ساعت14:35---15 خرداد 1394
سلام گلم وبت عالیه لینکی
پاسخ: مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 خرداد 1394برچسب:, ] [ 12:27 ] [ . ]
[ ]